ZAPRAVO

Zapravo ne želim pisati pjesmu
Donosi ti zato stare novine
Vijesti teku kao iz slavine
moje mašte

Predajem Ti  se unutar sebe
Predmnjevam dio Tebe
nisam još dobio
Vijuge svoje oštricom sam probio,
oštricom zagađene svoje savjesti

U povijesti bilo nas je još
takvih kao što sam ja
Ja jasan, ti ne još čista...
Smješka mi se tvoja bista
Jesi li bistra?

Tovarim tovare na leđa si
kao kakav tovar
Tako sam si jedino dobar

Dosada je moga broda posada
Od sada do sada ničeg nema
Ciča zima nam se sprema

Čekaonica  osvijetljena
Pamet mi prosvijetljena
Konačno sam shvatio
da On me je uvijek pratio
On ljubomoran je Stvoritelj
Dugo sam bio protiv Njega rogoboritelj
Traži od mene potpunu odanost,
a ne knezu prodanost

Vozimo kroz život kao da se bojimo
Došao je svojima,
ali njegovi ga ne primiše
Ne plači, dušo, više
svijetlo nam se i dobro piše
Biše me neki, biše
-no duha mi ne ubiše
Piše me, žene, piše
-ali me ne popiše

Branimira potpunog dobiše

______________________
*{26. kol., 12. i 13. stu.}

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?