PIŠI

Piši!
Pjesmu o životu
Piši blagost i ljepotu

Ali šutnja i tišina
moja su gorčina
Oseka i plima
prepuštena je njima
Svima
velikima i malima

Dok ima vatre
ima i dima
Postoji žeravica
tamo gdje je Perjavica

U Ulici Žerjavića
zatrta pravica
Presušila je kravica
nema više mlijeka

Propast nas čeka!

Dvij', tri litre mlijeka
zamamna su meka
za mlijekoljupca
zelenog nevoljenog kukca
običnog tukca
koji nisam ja

On je moj antipod
Gleda u zemlju
a ja u svod

Iz dana u dan sve više starimo
Toliko smo već ostarili
da za godine više- ne marimo

Svaki je dan nedjelja
Nedjelja je crn dan
Crni mi se pred očima
Nešto ovdje ne štima

Općenito ne štima
Polarna je klima
U mome srcu vlada
na šniti kruha kinderlada

Volim  noći kad mogu poći
- na onaj svijet
Život mi je za pet!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?