JEDNOSTAVNE RIJEČI

Jednostavne riječi što sam ti ih rekao jednom
dok smo još bili skupa tako su te se dojmile
da si otišla od mene

Ti si kao ruža
i tri tužna puža podno ruža
Divlja ruža ruke pruža
i sve je duža i duža...

Nema muža, nema doma;
ima cijev od kroma
Ima dugu pušku
Ima čarobnu njušku,
preveliku naušnicu stavlja na ušku

Ona je u mojoj  glavi, ona je na mojoj koži
(mali sitni neugodni mravi)
Od nje bježim, pokušavam se sakriti
Ako ne uspijem- zemljom će me pokriti
pogrebnici

Nikada neće objaviti ovu pjesmu
(bar dok sam živ ne!)
Nikada neću ostvariti, tebe, moja ljubavi
ti moja jedina ljubavi
Uzdisat ću za tobom uzalud

Uzalud ću sanjati susret s tobom
u lucidnim snovima
Tebe nema, niti će te ikada biti
Pojela te je noć!

Nekog je lako pročitati
Vjeruješ li meni?
Čitaš li me lako?
Ili te varam svojim pogledom?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?