ZABORAVLJAJUĆI

Zaboravljajući da sam ovdje
zamišljam tople krajeve
Ne trebaš mi više ni ti
nitko mi ne treba

Provodim dane u krevetu
Sanjam duboko, tako duboko
neizmjerivo

Glazba  se čuje iz davnine
glas galeba iz daljine
Dan svijetli tako sjajno
Gledam se sa strane i odozgo

Nisam ovdje, tamo sam
svugdje sam (osim ovdje)

Ne slušam intuiciju, prkosim joj
mada znam da se neću dobro
provesti čineći to

Ljudi koji me okružuju su samo sjene
Sunce je daleko iza oblaka
u drugoj galaksiji
Hladno je, gusti dim me obavija

Gorim sav: u vrućici pišem pjesme
Ne stati, ne prestati pisati
to je zabranjeno
Ne, nikad
       nikad
       nikad
       nikad

Odnekud izranjaš ti iz tame
nosiš svijeću, tražiš me
kažeš dugo

Ja sam izgubljen u kartonskoj kutiji,
u ladici bez ključa

Pusti me van
Izgaram...

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?