OBRAČUN

Baš kao na Divljem zapadu, ti i ja
Gledamo se preko nišana
Pogrešna ti perspektiva
Pogledaj sa sviju strana
Nisi mi ti ništa kriva

Bila si mi dama bez mana
Zašto onda pucamo jedno na drugo?
Ti na me mecima od zaborava
Ja tebe poezijom gušim
Olakšaj si srce, srce
Reci: što ti je na duši?

Zašto šutiš, ludo mala?
Jesi li sa Marsa pala?
Sanjam tako noći svake
Nešto kao kreativne stanke
Sanjam da smo se pomirili

Zašto se uopće ljutiš na me?
Ti si prava kraljica drame
Između nas sad je ogroman jaz
Brodica tvoja ima predubok gaz
Da bi plovila uz moju stjenovitu obalu
Imam za te jednu riječ malu
Vratih se jučer sa terena
Ti si jedna obična- BENA

Vraćat ću tako tebi svako toliko
Na odbacivanje ja sam plako i viko
Za portret tvoj upotrijebio sam tempere
Bio sam uvjeren- amigos para siempre*
A kad ono- slijepi metak
Ispao sam obični bedak

Obećao sam skoknuti do grada
Reci gdje je naša družba sada
Mislav, Filip, Antun, Ivan
Od prijateljica tu je Irena
Biti s njima osjećaj je divan
Nemoj biti ljutija od hrena
Na te nikad nisam bio kivan
Pružam evo ruku pomirenja
Dosta je bilo svađe trenja
Možda ova pjesma
Na stvari ne mijenja
Ostaj mi zdrava, ne reci zbogom
Reci doviđenja!
                                                            jednoj Martini
________________________
*(španj.) prijatelji zauvijek

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?