KOMADIĆ RAJA

Tvoj pogled sakriva komadić raja
On me progoni do moje najdublje dubine
Vuče me svom snagom kroz sretnije snove
Dopušta mi sukob u mojoj sivoj kori
Moja siva kora još uvijek se tobom bori

Upisali smo radost u dane prošloga ljeta
Mislio sam- prijatelji, ali ti nisi ta teta
Čije će mi prijateljstvo srce nositi na dlanu
Nastupila je potpuna praznina na mentalnom ekranu

U srži mojoj ljubičasta tjeskoba
Damastom pokrivena teška grdoba
Pod baldahinom nekad snovi mirni
Osjeti moju naklonost, hajde ju dodirni

Za malo slada ranjavaš si dušu
Tamjanom kadiš obijeljenu crkvu
Iz očiju cijediš sol, crninu i tmušu

Čamotinja ime ti je sada
Crkva je moj dom; tebi samo zgrada,
Kuća od leda
Mrzne ti dah
Samoća te gleda
U pepeo i prah
Praviš odmak
U ništavilo pomak

Molit ću za tebe
Ludice mala
Vastoručni potpis:
Branimir, Budala
                                                       jednoj Martini

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?