RIJEČI UŽASA

Riječi zamiru u tišini
                          tiho
                          tiho
                          tiše
Najtiše kaplju suze
mislili smo da smo u pravu
al' smo u krivu uvijek kada mislimo
da smo u pravu

Umiru svi, neumitno
samo ne znaju kad to počinje
Ne znaju ni kraj- on je u nedolasku

Nismo došli na mjesto sastanka
sa tobom, živote moj, djevojko bajna
Tako si tužna
Na tvom licu vidim godišnja doba

Na dlanu nosiš prah- stavi me u urnu
Rasipam ti se, vjetar me nosi
Strepim nad svojom srećom,
nad svojom sudbom

Jesam li stvaran ili tlapnja
nekog neznanog bića, njegov um?
Postojim li?
Rade mi o glavi; nitko me ne voli

Označit ću ovu stranicu,
za deset godina se vratiti na ovaj tekst
Bojim se- sve će biti isto (nepromijenjeno)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?