MALKO MALČICE

Danas sam malko malčice lud
danas sam s one strane
Danas ne postoje ograde
nema distance
Sve je blizu, svi su ovdje
svi smo braća i sestre

Danas je tulum, glazba je glasna
malčice preglasna, ali nema veze
-nikome ne smeta

Dobro sam, dobro; ne pitaj više
jako sam dobro
Pusti me da šutim, šuti i ti
pjevajmo zajedno šutnju

Ne potiskujem osjećaje
ne sakrivam misli- samo šutim
Dobro si ti, vidim: govoriš i previše
Šuti već jednom, molim te
Budi bez glasa- takvu te volim
Svijet je dobro!

Da je barem neka pjesma da me raspjeva
da si barem živa, a ne da na groblju
raspada ti se leš

Da je danas srijeda, a ne nedjelja
da je Bog moj prijatelj
želim

Spavam, a budan sam
trčim, a plačem, urličem
a sjedim, tresem se, a ležim
Sanjam, a ne spavam

Budim se iz košmara- u košmar!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?