SKUPA IGRAČKA

Skupa igračka- to sam ja
Kad me naviješ, vrijeđam ti sve po spisku
Zašto si me kupila?
Zar ne misliš da je vrijeme da me se otarasiš?
Ne misliš da je dosta mojih ispada (iz tračnica)?

Ne stojim na tvojoj stanici, čekaš me uzalud
Dobro, 'ko je tu lud? Ti ili ja?
Ja. Uvijek ja!
Nadaj mi se (Nikad)
Nemam (Ništa)
Ne postojim (Nigdje)

Ja sam tvoja mašta koja proizvodi svašta
(što valja i ne valja)
I ove brodove što tonu kao Titanik
Ja sam njihov ledeni brijeg
Zašto putuješ njima?! I ti ćeš potonuti

Iz ove zavrzlame
se nećeš izvući vješto sročenim riječima
Govornice, šuti!
Slušaj! Vani grmi i lijeva,
Nema ti druge nego na kišu

Kad se probudim ujutro paranoičan: sav sam svoj
To sam ja, samo ja- jedini ja!
Od tog ne mogu pobjeći (ma koliko to pokušavao)
Ne može mi to uspjeti ma koliko noću spavao
uvijek se jednako umoran probudim

Ja sam onaj koga nema
Sanjaju ga drugi prestrašeni ljudi
oni se tješe "činjenicom" da im ne može biti gore

Sanjao sam noćas da te nema...
Bio sam u pravu: ma koji kamen podigao
i pod njega pogledao- ni tamo te nema

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?