LJETO U TUZI

Tri ljeta prođoše od moje prve ljubavi
Grad je pun tamnih silueta
Noći kaplju tiho, mekane i tople

Nadimlju se prsa od dubokog disanja,
sjedim i pišem: tražim smisao bajke
Meditiram; promišljam pod maskom,
odljepljujem je s lica
-otkrivaju se mišići i gola kost

Reci, jel to istina
da patuljci siju sjemenke pameti,
samo se treba sagnuti i pokupiti je s poda?
Ne znam je li ovo samo test
ili prava stvar u kostima harlekina

Šećem gradom, ne radim ništa
to nije za mene, ne zanima me
Kada pišem ne radi zapravo
To je nerad, ali ne i dokolica

Svjetlo je blijedo i kafiću
prigušeno, pridavljeno

Pijan teturam kući

Zamro sam; kucam, zatrpali su me
Spavam zimski san u svom brlogu
Hipnotiziran sam- ti si bacila trans
Izbacila si me iz aviona, bez padobrana

Možda preživim: i to se događa, zar ne?
Ako budeš letjela nisko...

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?