DRHTIM

Drhtim tako snažno, nepomirljivo
S tobom je sve u redu, ti si tamo vani
Nema te

Curim kao pijesak u pješčanom satu
rastvaram se polako, ali neumitno
Blijedim, moje boje su sive

Samo malo! Zašto si ti tamo vani?!
Nisi ti ništa bolja od mene
-zašto si onda tamo vani?

Smrznut će te ledenim dahom
i pohraniti u zamrzivaču
za bolje dane- za mene
samo za mene
Ali ne- ja to samo zamišljam tako

Ti i ne postojiš; samo ove sjene
hodaju po hodnicima gore-dolje
To je moje jedina stvarnost
Uzdišem za tobom, ali te nema
Samo ove sjene...

Samo ova sunca iznad mene
dok ležim u krevetu isijavaju x-zrake
Izvanzemaljci me pregledavaju
Tko sam im sličan, kažu- po svemu!
Po mislima čak

                              ***

Pobjeda je tu! Opet vodimo u ovoj tekmi
Naši, naši! A tko su naši? Nema nas,
naši su u ofsajdu- prelaze u drugu
dimenziju svaki put kad linijski suci
dignu zastavicu
I nema nas više
Samo ja još stojim na golu
Priđite! Da vidim koliko ste dobri

                              ***

Vidovitost
teleportacija
telepatija
televizor

Zašto televizor? Samo tamo sam stvaran
u tom odsjaju na ekranu kad nema programa
Ja sam sebi- program
Predsjednički kandidat broj 1

i posljednji : samuraj
                     kauboj
                     astronaut
Kad će više završiti program?

Program Apollo- lansirali su me
iz puške
(Baš kao Hemingwaya)

                     ***

Čekam bus- vikend je počeo,
vraćam se u nedjelju navečer

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?