RAVNALO

Kako izmjeriti duljinu pameti?
Kako odvagnuti srce?
Ljudi s ravnalima i mjerkama za mozak
cirkuliraju u mojoj blizini
Kockasti ljudi, mičite se od mene
Ja sam neizmjeriv
(kao i svi) izvažite si radije talente

Crni mrak, sanjam mrak
svjetlo ne postoji
Malo se smijem; često sam tužan
osmjeh mi loše stoji

Plakat ne mogu, od humora padam s nogu
Sav sam potišten
Ništa ne radim,  ni s kim se ne družim
život mi je uništen

Nije mi dobro (u prosjeku)
ni koliko mi pod noktima crno

Autoceste, automobili, benzinske pumpe,
jurnjava
Šleperi sreće; sreća me neće
-ubit ću se
Od grada do grada vozim terete
poznate i nepoznate

Pišem na odmorištu uz autocestu
Sanjam topli dom, vani je ciča
kabina topla, zagrijana...

Kad će svršiti ovaj život
da prestanem voziti- konačno!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?