MOJA KIRKA

Nosnice mi draška
mislim, miris limuna
Opet sanjam ljubav
ljubav između redaka
Dobri vjetrovi nose me k tebi
poslije oluje
Dom napokon vidim
u tornju tvog svjetionika

Hvataš me svojim mrežama
Jesi li čuvarica prirode
il' (bojim se) crna udovica?

Mješine pune vina
prostireš preda me na stol
Poput kakvog lopova
promatram te poluotvorenih očiju
kroz rešetke od trepavica

More je vani zaspalo
(bonaca)
A ti- jesi li stvarna?
Ili halucinacija?

Miris mi, opet, limuna
zaigra između nosnica
Ti žena činiš se slatka,
a zapravo ti si prikaza
od koje nikako
ne mogu pobjeći


MY CIRCE

My nostrils are tempted by
I think, scent of lemon
I dream of love again
love between the lines
Good winds carry me to you
after a storm
I see home at last
in the tower of your lighthouse

You catch me in your net
Are you a keeper of nature
or (I'm afraid) black widow?

Skins full of wine
you set before me on a table
I watch you like some kind of a thief
I watch you through my eyes half-open
through the grid of my eyelashes

A sea outside fell asleep
(sea is calm)
And you- are you real?
Or hallucination?

Odor of lemon, again
plays between my nostrils
You seem like a sweet woman
in fact you are a phantom
I can't seem to escape from

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?