BINGO

Bingo!
Dušo, dobivaš

Ali što se snebivaš
što u srcu mi prebivaš?!

Poetski je maraton
Idem na Balaton
da operem noge uboge
nepotrošene
posve snene

Zaleđene!

Predajem povijesti
djeci bez svijesti
pun obijesti;
spavam na cesti

Trajna veza
trajni nalog
Ova pjesma
našoj ljubavi je zalog
ili (bojim se) epilog

Borim se
(bojim se)
protiv Golijata
- nisam David

Vidi kako zuri u me
prazan, bijel papir
Upotrijebit ću rapir
protiv kreativne blokade
Žrtva sam rokade
Mjesto da ti bliže stojim
ja više ne postojim
Samo prazne dane brojim

Ti prijatelj želiš da sam
žrtva prevelikog ti ega
Pomakni taj regal
da oličimo cijelu sobu
Ne spavaj u grobu
naše ljubavi
Omiljeni CD stavi
pa nek svira!

Zašto mi ne vjeruješ, draga?
Počela je potraga
Nije ispred moje kuće
već otraga
kod potoka
procjenih odoka
kad sam te sanjao
Da ti i nisi netko?
Samo si mi mašta
Ružan san!
Ružan dan
Baš sam pospan!

Probudi me…

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?