SANJAM

Sanjam da sam (uvijek?) sretan; sanjam
Nikako da se probudim i evo prođe život u sanjanju
Kucam na vrata- vrata nisu vrata
Ona su samo narisana na debelom betonskom zidu

Odlazim (ja ne odlazim!)
polako otječem u kanalizaciju
Plešem, lagano plešem sam
Pravim pauzu- ona je preduga!
Duga je k'o život sam...

Plešem tiho-bez glasa, bez muzike
Krećem se kroz zrak, siječem prostor preciznim pokretima
To je pravi tai-chi
Ne sjećam se kako sam počeo plesati
Ne želim nikada stati

Ja sam perpetuum mobile
Krećem se, svijet stoji
To se zapravo ja (a ne Zemlja)
okrećem oko sebe i Sunca
Pišem riječi bez smisla, samo pišem
-da se umirim, suviše sam nemiran u sebi

Ne pomažu mi ni antipsihotici da se smirim
Mahnitam (ali) bez razloga
Plešem, pišem
pišem, plešem
Po papiru s kemijskom u ruci plešem
i ostavljam tragove

Hijeroglifi su goli dim- ovo je još nerazumljivije
Ovo samo ja znam
pročitati...

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?