UMOR

Umor...
Materijala zamor, crni mramor
Upala mi je u oko gramatička greška
i oslijepila me trenutačno

Bljesak genijalnosti moje
oslijepit će još troje
bedaka što čitaju ovu pjesmu ovu
uhvati se za bovu
more je ovdje prilično duboko

a pjesma duboka i umna
šumna (štoviše)
Bruji kao motorna pila
i reže duboko. "Timbeeer!"

No exit! Knosos nam je svakodnevna zbilja
gubimo se iz dana u dan, iz dana u dan
iz dana u noć- u bezdan

Izlaz!
Svijetli crveno natpis na engleskom
ali iza dovratka je samo mrak neprobojan
Predstava još traje
svjetlo je upereno ka pozornici
U gledalištu je samo jedan gledatelj
No, je li to čovjek?

To je nakaza, nečovjek (monstrum?)
On ne gleda što se događa na bini
Njegove mutne oči ne registriraju svjetlost
U njima se rađa samo mrak

To sam ja!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?