ZEMLJA

Zemlja mojih djedova i moja zemlja
mrvi mi se među prstima
Prsti su mi dugi predugi
sežu do rastaljene Zemljine jezgre
Povezan sam s planetom: ona je moja majka
i dom

Svaki otkucaj srca njen osjećam
Drhtim s njom od hladnoće u hladnim krajevima
Plivam u noj i njenim vodama
(mada plivati ne znam)
Ja sam njen krvotok, topao sam joj oko srca
hodam s njom oko Sunca
Ja sam Zemlja i Zemlja je ja

Ona je moja pjesma, ova moja jedina pjesma
Jedan mali stih
Ne bih za nju dao tisuće i tisuće njih
Ti si  moja Zemlja, njezin mali dio
sve što sam sanjao i ikada htio

Ja sam...
Ti si...
Mi smo...
Ona je...

Sloboda da sanjam, prostor po kojem se krećem
Radost trenutka; od kutka do kutka
Od pola do pola
Ja sam pola, ti si pola

Sa šakom  sreće i zrnom boli
Kada sam sam- to ne boli
Jer me voliš i ona me voli
Mi smo jedan svemir

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?