LOOK AT ME HERE

Osedlajte zvižduke s Bukovca,
dame moje sa Dinamovog gnijezda.
Prekrižite znakove sa kutova igraćih karata.
Pristanite, lađe, na krajeve Sunca.
Ni naša, ni domaća slatka tajna,
ni njihova ne bijaše ova tvrtka,
sanjana u vjekovima prašnjave arhitekture.
Mislite spavam- ne, to samo duboko razmišljam
o posljedicama vaših namještaljki.

Prestani, mala igro, novoga sina krivo učiti-
produhovljenoga do boli- on me ne zna.
Toliko je drugačiji od tvoga prvoga
poljupca- ravno u čelo plehnatomu Gagarinu.

Mala igro, zar te nije stid lagati tako
bezočno?

Harmonika se čuje s Bukovca
iz ovih poderanih zvučnika na
Zavrtnici- na poljima spavaju miševi.
Tipkovnice ih prate- u potjeri.

Kvizovima vladah; potjero- pusti me.
Rasplini više ove prozirne kutove
svojih PVC-prozora- daj da živimo
u obilju naših nedoraslih beba.
Bebe, bebe, mi više ne podmeći lažne.
Drobove kao grobove- ne poznajem ih.

Predajem vam san nepriznatih vratnica!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?