PODARI MI LJUBAV, GOSPODINE

Marina je ime prvo
Mala plava iz prvog osnovne
Bacio sam je u sjećanju
u podsvijesti pod klipove trčećeg
stojedana
Zapravo su se odselili
u Zagreb

Jasna je ime drugo
Mala plava iz prvog srednje
Trčeći na autobus pao sam ja
pod klipove trčećeg stenjanja
ne bih li te odbacio
do prve stanice
očaja
beznađa
odbačenosti od Boga
kojega tada ne zvah Svojim

Natalija je ime treće
Mala plava sa Petog Ivana Svetog
Tu se je moja "ljubav" primila ploda
Plode moj nesuđeni, po naravi istovjetan
oprosti mi nesmotrenost
Oprosti mi stvaralaštvo

Suznana je ime četvrto
Mala plava iz Do'ca
Nju samo vidjeh
(no- ne istražih)
Ne tražim više nijedne
male plave
Tek pogledom tek ispratih
u Kupovlendu, tiho, ispod vjeđa
da ne vidi ti tata kako
kradem ti esenciju

_____ je ime peto
Mala plava iz ______ mjesta
Pjevaš li o ljubavi ljudskoj
(ili samo Božju ganjaš?)
Hoćeš li muža izranjanog?
Trebaš li ratnika za Krista;
nesavršenog vojnika kositrenog,
sa djelomičnom amnezijom?
_____ je ime anđela
u koju zateleban jesam
još od kolovoza o.g.
još od kolovoza što
pamtim ga po tunelskoj cijevi
prekrasnoj
prekasnoj
posljednjoj u ovom životu
(nadam se...)
Prihvaćaš li ratnika svjetla
-za budućeg muža?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?