I LONG- TO BELONG (ŽUDIM PRIPADATI)

Believe-you (or not)                                         Vjerovala li mi ili ne
This is satan's plot                                           Ovo je vražje maslo
The fully grown person I am                           Potpuno sam odrastao čovje
(not a bot)                                                         (ne robot)
Express I did my love for You                         Izrazih ti ljubav
What else am I to do?!                                     Što drugo da činim?!

Questions spinning in my head                     Pitanja mi se vrte po glavi
in infinity                                                           beskonačno
The rigidity of my stupidity                            Tvrdoća mi se gluposti
is not likely to be heard                                  vjerojatno neće čuti
all over the world                                            po cijelom svijetu
But still is silly!                                               Ali ipak zvuči luckasto!

Searches I took in order to look                  Potrage sam poduzim'o da nađem
farther than the plain sight                          što je dalje mi od nosa
I couldn't tell it is just an oversight             Ne vidjeh da je to banalan propust  
The humidity of my eyes                             Vlažnost mojih očiju
tells me lies                                                   vara me
It is happiness in disguise                          To sreća iza krabulje
This is only longing                                      To žudnja je
for- belonging.                                              za- pripadanjem.
__________________________________
*Nadahnuto albumom Alice Boman "Dream On".


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?