SPEED

Brzo dojdi
pa me se projdi
Pijanec jen zmotani
oko stupa omotani
kaj te mota oko plota?

Kaj si engle'ski prespikal?!
Zel bum nož,
mam te bum spikal
Kaj si prebrikal?

Denes sem si malo lud
ne znam kam bi, kud
Mlitev mi je dražilni ud
Mala..!
Ne navodi me na blud!
Understood?

Kad se bum više oženil
pa mi se stari više ne penil
Život mi se bu pokrenul
ovak sem si sav zmotan
Kad bar ne bi bil tak komotan
pomodan
neuhodan
zabadovo zgodan
kad još ona ni došla

Baš si kokoška
trošiš se oko sakega ćoška
o svojega troška

Dosta plača!
Slačenje hlača
preveć je lako
(zlo i naopako)
Onda srce puca
Badava ti tvrda stvarca
kad si bednik i bedak
dobru žensku nema svak
niti ju je zaslužil
Daj se raskuži
od nemorala
Ne budi budala!

Jel..?
Kud si Turki!?
tud i mali Mujo
Ubil te bum strujom
(Sam si sedni
na taj udobni stolec)
Ti jen komsomolec
nikad Bogu molec
Navek grešnik
(čak i neutešnik)

Kad se buš navčil
više neš kukumavčil
To ti je droga,
droga od Boga
Lubav je sjajna
kad je trajna

Doduše ni garancija
proti nekih otepancija,
al je ve'sela spelancija
biti u braku
a ne imati saku
tak'u i tak'u
To se tebe, bedaku,
ne da dokazati
-da si mali od štale,
dok god u one male
vidiš samo partnericu za seks
To ti je pravi recept
za puknuti herc na eks

Zato se još malo strpi
tek si malo odbrknul
Ne daj seksa izvan braka makar crknul
-bilo ti bu dobro na zemle

{napisano 28.8.2010., 18:42}

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?