MAČIĆI

Mačiće potiho odnose oblaci
Na tanjuru mi se zlate žablji kraci
Od početnog 0:0 to su veliki pomaci
Ništa to ne znači mrtvoj maloj maci!

Pod prstima mi krvari krumpirova zlatica
Zla to je samo malena klica
To je tako malen grijeh
malen grijeh- velik smijeh
Ljepotica si stani- pani
Snizi ton, stišaj se, prestani
Čemu buka, ta galama?!
To je samo moja mama
što između nas spava
Pod očima ti crna kava
Kolobari samo takvi
Hipnotiziran? Ma kakvi
Trebala si mislit prije
od ove ovce tko džemper šije
Možda ipak... ima nade
Sudac zviždi... on nas krade
Zastanimo na tren samo
prije no se posvađamo
Time-out ćemo svirati
i nimalo se živcirati...

Evo ti manual
da spriječiš skandal
Radi na sebi, radi na meni
Oni što se svađaju ispadaju kreteni
Radim na sebi, radim na tebi
Ne stvaram komplekse našoj bebi

Kad muškarac voli ženu
pod nosom ne uzgaja pjenu
Pjena s limunom
čini je imunom
Pjena  s jabukom
zid sa žbukom
Uz pjenu nikako ne idu tablete
Pročitaj molitvenik stare tvoje tete

Ima li napretka
dobra stara tetka?
Ne želim napisati
više ni retka
Pitaš što mi je
Malo zlo mi je
od tvoje ljupkosti
bez imalo ljudskosti
Tako si savršena
Svijetom hodaš snena
Reš- pečena
Kolagena
tebi fali
Momak mali
ni u šali
Ni u zbilji
mlin u trilji
Pobjeda te čeka
Jel ti šmeka?
I meni se smješka
gramatička greška
Nije šija nego vrat
S ovom pjesmom morali bi stat
Ovo nije pjesma
nego autobus na kat

O čemu pričamo..?
Dodaj bič amo!
Da te pljesnem intelektom
Ponosim se tvojim posljednjim projektom
Baš si guba
Prava truba,
fanfara
Vještice stara
u mladome tijelu
i bijelom odijelu
Vidi doktora!
Prava si pokora!

Nauči me koliko je
jedan i jedan
Je li mnogo?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?