LICE SMRTI

Denes sem na nebu
videl lice smrti
Sejalo je sunce

Pokosila nas se bu
To nas se pomalo črti
Nagajna nas kak zajdne tukce

Kuc, kuc- kuca ona na vrata
Ne znam jel me bu metek
Il me bu od štrika kravata

Ne znam jel bum živel dugo
Il me me bu još denes veter otpunul
kak suvi list z nekega dreva kite

Denes sem na nebu
videl lice smrti
Ono titra niežno od života
Ona je skroz živa
čez sviest mi putuje i pliva
Od mene se nimalo ne skriva

Oće me bliže k sebe
Srce me od te misli zebe
Moj život dale od nje ne pe
Protiv nje nimam nikakve obrane
Čez cilnik svoj ona me kad tad stepe
(čul najbole ili vuva del čepe)

Denes sem videl oblak črni
na svietloplavem nebu
v obliku mrtvačke glave'...

Samo oblak
(ak se mene tu kaj pita)
Če se ova piesma prav čita
ovaj podatek je točen do zajdnega bita

Jer Veliki mene čeka
na skele prek te rieke
Prielaz traje jenu sekundu blic
Uživaj v predstave, uvali se v taj zic
Pričekaj još malo na ove obale
Ovaj život roba je
Dobro ga iskoristi
Naj se niš gristi
koji si na liste

Kaj veliste?
Kaj vi biste?
Imate li i malo pameti čiste?!
Na kraju neju vladale gliste
nek Krist i viečni Raj

Otkud mi to, se pitate
Morti se i vi v ovemi retki čitate
Dajte najte!

"Daj nas, naj nas
da Krist je tvoj spas!?
kad tebe negde vidimo
bumo pod itno stisnuli gas!"

Pras!
Tek za čas
Za sramotu ili čast
ode mast v prepast...
Bil čoviek kost i koža
Ili okrugel i zdepast

Se do kosti smrt pogrize
Ali one Kristu blize
ona ne dotekne
Saki takov nje se zmekne
kakti riba skliska

Biserov ovde ne konča se niska
Besieda ova (toplo se nadam)
Ocu našem jako je bliska

Verujem i nadam se da mi na kraju
za zajti Nutra ne bila stiska
Štel bi (i vierujem) sam za kraj
poslie smrti moje- vekivečni Raj

Ali kak do njega dojti
na steze ne skrenuti do tam
već spomenuti Isus rekel vam bu mam:
"Za sakega grešnika okajanega milost"
Isus Krist do Raja je most
On je zaprav lice smrti
On se je trejti dan stal
Videli njega nisu krti
vragu lukavo smrt je kral

On je taj Večni Kral
nad nebesi i zemlum

Zato se nadijam  da i ja bum
jer veliju sakega gosta
na ovem svietu 5 minot dosta
Obećal mi je Isus-most
kad me bu na ovem svietu dost
točno kad završi ova limunada
Počela bu moja najkvalitetneša piesma

Piesma o Viečnosti
Po sake povpriečnosti(*1)
povpriečnosti nima
(samo apsolut...)
Od nule do 360
zaprl se bu moj
(najpuncatiji) puni kut
Nafiniji kniževni naglasek
ili bednjanski akut
Nemrete mi reći:
"Idmo mi niz put"

Idmo Gore
to je liepše

Isus, jel more
da mi se pomore:
dojti Gore?

Nemrem zamisliti lubav čistiju
nek v bogoslužju prijeti euharistiju
ravno čez dveri mega Srca

Branimir, moj mali brat
rekel sem ti više krat
da vuzdaš se vu me
Da v Nebo došel (če se nadaš) buš
A ti sotona da si čkomel i bil kuš!

Još malo ovde zdrži
a vrag nek se prži
peče v vlastitem soku
Primieri se i
deni mač svoj v utoku

Dobro se naječ mojega tiela..."
Pitam te liepo- kaj o tem se dela?
"Transubstancijacija nek ti bu
jedina preokupacija
Ja ti bum previdel curu za ženu
da jen drugega v Blaženstvo pelate
Jen drugemu diecu darivate
Srca kojekakvem siromakom ne skrivate

Bdej! Jer (hej!) nikad ne znaš kad
kad bu taj čas pri Ocu na Sudu
(kak su stari tvoji i potomki tvoji budu)
Konto tvoj je zasad plus
V nebesa se nemre dojti pod mus
Trebaš se saki dan truditi
na Zemle živeti, a v Raju biti

A-je-to!
To je živlejne sveto
__________________
*1. povpriečnost (slovenski)- prosiečnost
*2. akut- oštri naglasek

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?