NEŠTO SASMA DRUGO


Sanjam o patuljcima
Reci, Snjeguljice, tko si?
Ova bajka je crvena
Znaš li tu tekućinu?
Nema ti do tvoga prijatelja
Želiš li doživotnog druga?

Plešem ovaj tango sam
sa svojom izmišljenom B****om
Tko li te baci amo, dušo,
meni ravno pred noge?

Digni se odmah, medena,
nijedna duša ne kleči
pred dušom svojom
Ne, nikada!

Ustani, toplo mlijeko,
sanak tanan ne snij više
Može li jedna lijepa slika?
Može li pjesma već jednom?

Dokle god budeš spa'la
probudi se nekad za me
iz paralelne stvarnosti zvane san
u ovaj san zvan budnost

i možda
(kažem možda)
ugledaš mene
u tome ogledalu zvanom ljubav
kako te nosim kroz oblake
zamasima vlastitih riječi

Što ćeš tada, anđele moj;
hočeš li plakat
što i ja nisam anđeo?
ili prgrlit ovog smrtnika?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?