ISKAČEM SA OVOG BRODA

Mornari moji samo snivaju
Kosturi mornari počivaju
Mrtva posada zauvijek spava
Živa je jedino sveta krava
(ali i ona spava…)

Podmornica žuta
skreće s puta
Podmorski mornari
pravi su klošari

Riba u vodi
(a ne u horoskopu!)
utjehu nalazi
brodskom žiroskopu
-on joj pokazuje put
kroz morska prostranstva
Sanjaju i ribe
sanjaju tajanstva

Samo ja ostajem na otoku
umivam se jutrom u jednome potoku
jedem jednom na dan
Jedino ja nisam pospan
jedini dam budan
pomalo sam trudan
(mada se za ništa ne trudim)
tajnim prolazima Knososa bludim

Preda me pada sjena raspela
vidim sada i svemira počela
Košnice pune pčela kiberniraju
samo meni novu pjesmu sviraju

Okrećem se na peti
Hvala ti na svemu, Raspeti
Nadam se da je blizu kraj
poslije smrti vječni Raj




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?