HOTEL DUBLIN

Naša djeca žive u hotelu "Dublin"

Peče me u pleksusu, jako!
Pečalbarina!
Pečalba me peče

Uzbuđenje me je peklo
Sad me peče srce
Od tuge me peče srce
Strefit' će me infarkt jednog lijepog dana

Draga, zašto živimo na dug?!?!
Na dug drugujemo
Život Republici dugujemo
Plačemo i tugujemo
Mi život ne živimo
Mi samo dugujemo

Umjesto jedno sa drugim
Mi sa- dugom drugujemo
Moja lijepa bračna družice
Zašto više ne cvjetaju nam ružice?!
Uvijek iste crtamo kružnice
Naša lijepa djeca
Kad odrastu- poružnjet će

...I opet me peče u pleksusu
Život me uvijek vraća
Jednom (te istom) kompleksusu
Umjesto da (kao nekad) rime rimujem
U trci za novcem, utrke pasa štimujem

Strah od života baca me u vatru i vodu
Kako da izbjegnem vjerovnike?
Taktike za to smišljam u hodu

Djeca nam žive u "Dublin" hotelu
Hrvat više nisam po duši
(Već samo po tijelu)
Zaspim katkad u (za posao) odijelu

Bože, sanjam vitu jelu
Zelen bor
Molim Te, molim,
Brzi odgovor

Inače svisnut ću
Kao djevojčica vrisnut ću
Utopit ću se u piću
Pusti, Snježana, priču

Idemo doma!!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?