GODINE

Pod teretom godina
moj rukopis se mijenja
Nema više plodina
zbog lošeg javnog mnijenja

Moj odnos prema ženama- nepromijenjen:
umrijet ću star i neoženjen

Rano nam je, moja rano,
znati nam još nije dano:
kiša l' sija
ili sunce pada na nas...

Ljubav mi je teška!

Neka živi
neka diše u meni
Potisnuti je neću
Još mi isti krimen podmeću

Golubovi još su sneni
Čistači na triciklima
polako izlaze iz baze
Sunčeve zrake lijeno plaze
Na Savskome sunce danak uzima

Još sam uvijek sam
Sanjam noćima da padam
u provalije ledene
-moje drage usne medene

U oktanskome cirkusu nema mjesta
za dva kotača
Lijeva noga mi je kraća
desna asfaltom korača

Pjevaju mi Ike i Tina
Drugi grad, ali ista bina
Na zidu Krist na križu
pod posteljom mi crvi gmižu
-utrku vode do slobode
Na rasvjetnom stupu Dipeš' Mode
"Reach out and touch faith"...!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?