DUBINE

U dubinama reminiscencija
sanjamo da padamo
-u Blaženstvo
Ali to nije san
to je- stvarnost
On je uvijek uz nas
Gleda nas kako padamo
i ruku pruža
da lakše se dignemo

Dragi Bože, tako si drag
Ne budim se više u strahovima
Ti si za to odgovoran
Hvala Ti!

"Pospano oko, otvori se
Sanjiva vrata, otvorite se
Javo, budi"

On uvijek se trudi
oko mene se trudi
kad more me more
On iza sna me budi
Nikad me ne kudi

Kad po zabludi bludim
kad po poljanama hodam čudnim
kada lutam puteljcima uzaludnim
On
skreće me u pravom smjeru
On
u Se vraća mi pravu vjeru
On...

Prekrasni Bože, može li to biti istina?
Objavljuješ li se stvarno svima?
Predajem se se u Tvoje svete ruke
Lahorom ljubavi olakšaj mi muke

Kad zadnji san usnem
On će me probuditi!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?