DAR

Šarena stranica mog uma
moje raznobojne mašte
postaje sve veća
i veća

Raste tako moja sreća
veća od neba
od svemira veća
Veća od tvojih ruku
kad me obujmljuju
tvojim zlatom od ljubavi uokviruju
Takva je moja sreća

Kada me podigneš
rukama poljubiš (u srce),
moje srce zadrhti
tisućama svijeća ono zasja

A kad me spustiš
ljubavi,
nije mi dosta
-ljubavi
Uzvraćaš mi darom
dar


GIFT

Mottled page of my mind

of my colourful imagination

is growing bigger

and bigger

 

That’s how my happiness grows

larger than the sky

larger than the universe

Bigger than your arms

when they embrace me

with their gold made of love they frame me

That’s how my love is

 

When you lift me up

kiss me with your arms (to my heart)

my heart trembles

with the thousand candles is shines

 

And when you put me down

my love,

I can’t get enough

-of love

you repay me my gift

with your gift

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?