PRIČA

Misli, mirisi utajenih ljubavi
Sjećaju me na trave i cvijeća
davnih proljeća

U tajnama žutilom namirisanih knjiga
tajnim ormarima, tajnim zazidanim odajama
starih hiža, zaraslima u guštike
u svojim tajnim šumama
tražim tebe
moja nedosanjana ljubavi
snova naprasno zaboravljenih
prekidom sanjanja, ulaskom u budnost

U svim igrama tajnog djetinjstva moga
svim zakučicama igara riječi
svim skrivačima po dvorištima moje mladosti
ulovljenim lovcima i upucanim kaubojima
tražim te malena
moja izgubljena igračko

Izgubljeni- nađeni pogledi i propušteni poljupci
neće mi te nadoknaditi
Svi susreti bez misli, riječi, smisla, osjećaja
za lijepo lišeni u tami nestvarnosti
u svjetlu dana jarkoga sunca
Skriven u zamračenim sobama maštam

Toplina uterusa, uspavanost fetalnog položaja
Nepomičnost rijeke u dodiru s toplim morima
južne hemisfere i svim putovanjima
Julesa Vernea i pored i iznad Zemlje
ispod mora, u svemiru punom zvjezdača

Neka svi naši motivi isprave nas
(ja svoje puzanje nisam prošao, ja
pužem sad)
isprave nas u nastojanju da budemo savršeni
Savršeni ljudi savršeno propadaju
u pokušajima da se dignu iz svog zmijskog položaja
(gušterskog puzanja četveronoške)
u uspravni položaj dvonošca


I kako da u toj priči nađem ljubav
stvarnu ljubav za sebe?
Vidim samo noć... i zvijezde

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?