DEČEC U DUŠE

Još sam samo dečec u duše
Moje piesme zato niš ne vrediju
Moji neprijateli ni malo me ne štediju

Ja još uviek sam isti, piesnik isti
Poligamisti, elitisti, hodači po pisti
zaprav mi niš nemreju
Oni saki put premreju
kad napišem piesmu

Piesme su moje oružje
ž nemi se borim, bijem bitke
Piesme su mi dobro naoštrene, britke
Sakega ko me napadne
ja bum ž njemi piknul i prepiknul
Neprijatel saki mi bu skviknul
kak pajcek na kolina

Moje piesme su moje orudelje
moreju poslužiti i kak teški kamen
kada se kiseli zelje

One su kak auto
voziju me čez sviet
do drugih ljudi kaj ih voliju
čuti
Taj auto goriva ne išče

Ja pak posla ne iščem
samo se po iže stiščem
Trbuv mi je puna sala
a u glave sam prava budala
Druge ljudi ne kužim spiku
Draga, imam te u piku!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?