PREMENIL SEM SE

Tragam za istinum po nekemi zakutki
Ja sem istraživač paranormalne pojavi
Ti si jedna koja odgovara tem opisu

Bil sem emocionalno nezrel
Sad sem zdrav
premenil sem se
Nemrem nastaviti z ovum tiradum
ak me ne razmiš
Jel me razmiš kad pripovedam po domaće?
(Ipak, ti si z grada...)

Razmiš..?!
Dobro, idemo dalje

Više nis onaj stari štreberski tip,
sad sem propalica
Skroz sem prepal u potrage za tobum
(porušil sem se)
Ni ne slutiš kolko mi je slabo
jedva stojim na nogami

A vidim
-ni ti ne zglediš dobro kak nekad
Ostarela si, dušica draga,
baš kak i ja
Mieramo v tišine
potijo zaperamo vrata za sobum
i otajamo z ovega svieta
Kiša pada
za nami u blatu ostajivaju tragi
Po njemi budu našli naše zemalske ostatke


Premenil sem se
ali ne na bolje...

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?