U DUBINI

U dubini moje duše sam sam
Bolesno sam sam u sebi
Nikoga na vidiku miljama daleko
Pustinja, prava Sahara unutar mene

Tebe nema; ti si izvan mene
Bila si vidljiva, potm prozirna
Sad si nevidljiva oku mom
Gdje je tvoja kuća, tvoj dom?

Tražio sam te po svijetu širokom
dokle god sam mog'o doseć okom
dalekozorom
Teleskopom sam te tražio, zvijezdo udaljena
Ali nebo je bilo mutno od oblaka

Glava mi je mutna od crnih misli
Mračan mi je duha obzor!
Zamračen mi svaki prozor
doma mog- kiberniram
Duša mi je umrla još jučer
Ja sam hodajući mrtvac
Hodam u  krug po svojoj sobi

Sa mnom nema komunikacije
-zaboravio sam govoriti
Znao sam pametno zboriti
Sad sam emocionalno zaostao

Vrijeme je da si iskopam grob
mirno legnem u nj
i zaboravim da smo živjeli...

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?