U ZRAKU

Zidovi su me okružili, stiješnjen sam
Puca me klaustrofobija
Dizalo koje me je vozilo prema
vrhu svijeta stalo je

Ne bojim se pada (lako za pad)
-bojim se udarca: smrvit će me
Strugat će me sa asfalta
skupljat će me lopatom

Otvorenih vrata lifta i koraknuh u prazninu
Čudo! Ne padam...
Visim u zraku dvadeset tisuća milja
iznad tla kao Superman
Mogu lebdjeti, mogu letjeti
u svim smjerovima

To je ZANOS!
Zanos je znanost o ubijanju vremena
kreativnim radom- pisanjem poezije
Tipkovnica mi se udubljuje pod prstima
Na zaslonu se materijaliziraju slova,
pisač ih lije na djevičanski bijel papir
Razdjevičavam taj papir
Sa papira kanuše tri kaplje krvi

Više nije čist, sad je ukaljan
mojom subverzivnom aktivnošću
Osjećam se i sam prljavo
-porodio sam krvavim porodom pjesmu

Bijah zanesen, sad sam odnesen
plimnim valom petnaest metara visine
Utopio sam se u moru krvi
k'o i mnogi prije, a čini mi se
i mnogi poslije mene
dokle god je ljudskog roda...

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?