MALENA

Zatvori oči, malena, dušo, ljubavi
Sitno dijete ljubavi od dvadeset i nešto
Dar si od Boga za me tridesetogodišnjaka
Zamisli savršeno mjesto za nas oboje,
raznobojan svijet k'o iz lucidnih snova
Sve se stvari samo za nas ostvaruju

Uzgajam u plasteniku cvijeće
koje ti poklanjam svaki put kad se sretnemo
Želim da ono bude posebno
posebno poput tebe
Svaka kitica je drugačija
svakoj ti si inspiracija!

Ti si moja žila kucavica
malena, dušo, ljubavi
Na tebi si mjerim bilo
Srce mi vozi dvjesto kilometara na sat
Malo se bojim da ne izletim sa  sa autoceste života

Ti si moje sidro,
ti čuvaš me da me struje ne odnesu
iz sigurne luke na otvoreno more,
ocean zbiljnosti

Ti si tako malešna da te čuvam u kutijici
sa zlatnim prstenom od ljubavi
Zlato moje, pozlati svojim dodirom
i mene
Ne dam te nikome: samo moja si
i nikoga drugoga
Moje privatno i posve osobno vlasništvo!

Malena
malena
moja

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?