MODERNA LJUBAV

Danas, jučer, sutra- ništa to nije važno
Ti si samo moja, volim te super-snažno!
Kilometri nas dijele- nema veze
Nemam s tobom osjećaj obaveze

Naša je ljubav slobodna
Na srcu mi rana ubodna
Utisnula si mi u nj pečat
Piše mi na srcu tvoje ime
Mogu se nositi sa time

Hvala ti na ovoj opuštenoj ljubavi
Nitko nikoga ne veže
niti ti mene, nit' ja tebe

U ljubavi ovisnoj
srce mi se steže
i to jako boli
Dobivam infarkt!
Al' ne, ti me puštaš: da živim,
da dišem punim plućima
(do posljednje alveole)
Moje misli su gole
one se Bogu mole
da ostanem zauvijek s tobom

Materijaliziraj se u mojoj blizini
Krilati ljudi mi smo na visini
Progovori ljudima o meni, zini
Pohvali me kak' sam dobar
k'o što i ja hvalim stalno tebe
Nije mi više hladno zimi
više me u mozgu ne zebe
Ti si moje ognjište
Napokon ću ugrijati promrzle udove!



MODERN LOVE


Today, yesterday, tomorrow- it doesn't matter at all
You are mine only, I love you super-strongly!
Kilometers are between us- never mind
I don't have a sense of comitment with you
Our love is free
On my heart there's a stab
You imprinted a seal in it
On my heart is written your name
I can deal with it
Thank you for this relaxed love
Noone binds noone
not you me, nor me you
In addicted love
my heart is pinched
and that hurts a lot
I get a heart attack!
But no, you let me: live,
to breathe with full lungs
(to the last alveoli)
My thoughts are naked
they pray to God
that I stay together with you for always
Materialize in my vicinity
Winged people we are high above
Talk to people about me, open your mouth
Praise me how good I am
as I praise you always
I don't feel cold in the winter time any more
I don't get no brain-freeze no more
You are my fireplace
I finally get to warm up my limbs!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?