SAMOUBOJICA U POJAM

Mi hodamo, mi ne stojimo
uvijek u žurbi, uvijek u pokretu
Ubijamo se u pojam
moderni smo kamikaze
(pravi božanski vjetar!)
Jurimo kao superbrzi vlakovi
puni putnika,
puni misli o smrti

Pravimo scenarije subjektivnih suicida
Zastoj u mislima!
Eksplozija u mozgu!
Razlijevanje osjećaja po utrobi!
Utroba mi gori ognjem paklenim
oči mi se rastaču i plaču grimiznim suzama

Moje ruke neće sebe
(obojiti crvenom bojom)
neće mene kao produžetak sebe
Moje ruke imaju svoju volju
One kontroliraju mene
Ja nemam njih
one imaju mene
Ja sam tvorevina svojih ruku
ja sam njihov klon!
Varaju nas od trenutka rođenja
da mi smo ti koji živimo
Ne! Ruke žive kroz nas

Kakav je to život biti ginjol
ruku unutar sebe?

Igram se sam sa sobom
Mučim se u noćnim i dnevnim morama
Ja sam napisao taj scenarij
moj glas ječi do zadnjeg reda amfiteatra

Sam sam na sceni
Otuđen kao zadnji stranac
Zastranio...
Straniji sam od zadnjeg stranca,
sebi stran sam
Oko mene je neprobojan oblak od daljine!

Nitko već dugo nije bio u mom mjehuriću
od čelične sapunice
Ta pjena od žena
sladak nektar od gela za tuširanje
Kupam se u ledenoj vodi
al' ne smeta: ja sam hladnokrvna živina
Voda se prelijeva preko ruba kade
Tonem...
Pjena posve prekriva površinu vode
i ne vidi me se više!

Pjevaju slijepi i lijepi
oratorij za budale
Preplavljuje me strah
paničarim

Veslamo zajedno u čun nas dvoje
gledamo se u oči
svatko vesla na svoju stranu
Stojimo na mjestu

Živimo na mjestu
Ne vidimo se više
-gusta magle prekriva nam zjenice
Ovo bi trebao biti kraj
ali tek je početak...
...svih naših muka

Šuma je gusta i pusta
tama je prekrila svijet
Potpuna pomrčina...
...svemira

Dišem potmulo
Spremam se za posljednji čin
ove farse što je zovu život
Spreman ću dočekati smrt
priseban i budan
posve lucidan
I bit ću...
U biti bit ću...
U biti
-ubit ću
prvoga do sebe
tko već naiđe
Čuvajte se, putnici namjernici!

Ja sam alkemičar
pravim zlato iz izmeta
Izranjam iz kanalizacije bisere
Prekapam asfalt ne bih li iskopao alem kamen
U svježem betonu ostavljam tragove stopala
-postat ću besmrtan!
Baš...

Baš se ubijam u pojam!!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?