OBRIŠI SUZE GENERACIJO

Generacija je bila izgubljena, nikad nađena
Generacija je bila propala, potpunoma
Nikom nije bilo stalo do generacije
Ona je bila zadnji šuft!

Generacija je plakala dugo, bezuspješno
Generacijo, ne plači
Generacija se osula
I po svijetu prosula
Još danas joj fragmente tražim
U zakucima nekim svijeta

Obriši suze generacijo
I ne plači više
Ja nisam dio tebe, generacijo,
Niti ću ikad biti
Ne plači za mnom, generacijo
-ja sam samo duh;
propuh u tvojoj kući, naraštaju moj

Nitko neće plakati za mnom kad odem
NITKO!
Pa nemoj ni ti, generacijo moja

Izgubljeniji sam još od tebe
Vidim stihove rasute po ulicama našeg grada
Mirišem poljane zelene onoga svijeta
Jer ovaj svijet je za me premali
Pomozi mi, generacijom, da se raširim
Kroz podzemnu vodu, potoke i rijeke
Sve do mora...

...užasa

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?