LEŽAJ OD SUZA

Zaspao sam noćas na ležaju od suza...
Zanemari to- to je kuruza!
Ništa više ne razumijem
čekam malo da se umijem
Pišem bolje no što umijem
Dođe mi nekad da se ubijem
da si prikratim muke
Lete avioni, letu štuke
Gadi mi se tvoje lice
zbog prišteva i kljuke
(nosa poput kljuna)
Ne vrijediš mi ni pet kuna

Bacam se u negativnost
zbog operativne invazivnosti
Po mozgu mi ruje
i puštaju struje
Misle da me time smiruju
svježu energiju daruju
Zašto me zanemaruju?!
Svi vampiri koje hoću raskrinkati
Svi oni roditelji koje treba cinkati
za loše postupanje sa povjerenim im blagom
trebam za smislom, za životnom snagom
U sebi hodam, mrtvi slonova idem tragom
U sebi razmišljam, nad sudbom si razmatram,
život ne živim, samo gledam, promatram

Uzimam zalet i zatrčavam se,
no on je prekratak
Padam u provaliju koju željah preskočiti
Kako (pitam se) životu i Bogu doskočiti
-kad si malen, neznatan
Ništa ti, ništa, ne vrijediš
Trošiš li se, ili pak štediš
-sve ide k jarcu!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?