OČI

Tvoje oči što tugu toče
ne daj da me smoče
ne daj da me smoče
Radost sa tebe otpada
kao u jesen sa drveća lišće
žuto, krhko, ispijeno
Strah ti čeličnim stiskom srce stišće
Tvoj strah je tvoj krah

Oblačim frak
ulazim u brak
Dvoje pingvina
tristo litara vina
Duga svadbena povorka
bijele limuzine trube tvoje ime
Rulju prisluškujem
da saznam što se o meni govorka

U biti se ne želim udati za tebe
no znam da si jako bogata
Ipak to činim
plačeš ne od sreće
već što se tvoja kočija kreće
u zatvor u kojem sam ja čuvar
Plači, dušo, plači
rješenje svog problema
zasigurno nećeš iznaći
Tvoje oči što tugu toče
ne daj da me smoče
ne daj da me smoče

Otvaram kišobran jer kiša lijeva
iz dva tvoja oka štrcaš suze
mislila  si da će ti ovo biti
najsretniji dan u životu
Zaboravi ljubav i ljepotu
Nek' ti se noga nađe na putu
Otputuj- da izliječiš ranu ljutu
Unaprijed propao brak!

Svlačim crni frak
Potrošio sam svu tvoju lovu
Čistim grlo
Udišem gorski zrak
Otputovao sam na Tibet
sad sam budistički redovnik
Recitiram ovu pjesmu svaki dan umjesto mantri
Radni naslov: "Zbogom, ljubavi!"

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?