PORUKE U BOCAMA

Penjem se na goru ludila, Olimp crni
Želim isprobati svoja nova Ikarova krila
Korak, dva... uzimam zalet
skok sa stijene u prazan prostor

Zašto su me odabrali za ovaj eksperiment?
Tko su oni (pitam se)?
S koje su planete sletjeli na ovu?

Prebrodili smo mračne dane
ali ipak se bojimo povratka na staro
Novac nam je sve- zato plačemo!

Nude nam se nove prilike za uspjeh
Pišemo svoju knjigu o jutru
Ovo je naš privatni film
Ne glumimo- dokumentaran je
Iskreni smo u svojim osjećajima
cijedimo ih kroz filtre straha

Padamo beskrajno u bezdan, u trans
liječimo se ovdje od nedostatka duha
Nismo mi krivi za to
Nismo podobni za padobrance
Mi smo sinovi majke oluja

Danas tražimo kruha nad pogačom
nismo uspjeli u komunikaciji
Predali smo se olako
Grčimo se pokušavajući- preživjeti

Diži se iz kreveta dok je dana
ne deprimiraj se više
Ne depriviraj se više ti
Odustani od želje da me kontroliraš
ja sam slobodan kao ptica
neće ti uspjeti da me staviš u krletku

Isprepadali ste me, ljudi, do srži
Ne znam kamo da krenem iz ove točke
svi putovi su blokirani za mene
Ja sam razapet na sve četiri strane svijeta
Ja sam ti krvnik

Dosta mi je svih upravnih i neupravnih govora
ne razumijem što ste mi željeli reći
Prestanite me više gnjaviti, vi glupani
sto glasova nečujnih izvan glave moje

"Kukavice, pucajte mi u prsa"
rekao je Rade Končar
I ja sam kako on hrabar čovjek
samo smrtnik

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?