TERITORIJ

Iza mene su prestali plakati
ispred mene svi se smiju
Na ovom teritoriju svi su radosni
Luđaci tumaraju ovim krajem
na šumskim stazama divlja zvjerad
Neprestano se podsjećam na smisao
Moram si slikati srce i pluća
da vidim si duh i dah
da se osjetim potpun
pretočim se u ideje o sreći i probudim

Nestajem u jesenskim izmaglicama
Hajde nađite me, vi budale
Nemojte ni pomisliti da ćete uspjeti
ovo je područje na kojem užas vlada
Umiru ljudi kao muhe
Prisjećam se davnih osjećaja
koji življaše u meni kad bijah malen
Svježina me neka prožima
Kako ću biti zadovoljan sobom
kao u ranom djetinjstvu?

Ova oblast osuđena je na vječnu tamu
Budan sam, ali kao da nisam
pospan sam od kemije što je pojedoh
Rastapam se, cijedim se- pod me guta
Pobjeđujem na kvizovima znanja
Reci, sine, koga voliš?

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?