ŽELIM SE IZRAZITI

Želim se izraziti na papiru crnim slovima
Želim pucati iz puške po pokretnim metama
Pjesmo moja, održi me budnim
spava mi se jako, neprobudivo
Fućka mi se živo, neporecivo- za Tebe, Bože

Želim se izraziti mislima, uvjerenjima, stavovima
Proplakat ću kad se probudim- znam to
ako usnem duboko do smrti
upitavši zašto nisam crknuo

Želim se izraziti bolešću i bolnicom
onim sjenama što se miču po hodnicima
gore-dolje bez prestanka
Govore na malim grupama
crtaju na radnim terapijama

Želim se izraziti rođenjem jedne pjesme
u kojoj ću reći baš sve što znam
pokazati sve, baš sve što umijem
Želim se izraziti
Želim se izraziti
Želim se izraziti

Želim se izraziti mada ne znam kako
Ostat ću budan pa bilo mi to zadnje u životu
Prestat ću se osjećati krivim
za sve prave i krive Drine

Tako me sve boli i želim zaspati
Zaspat ću kao da pijem sedativ
slatko sredstvo za uspavljivanje
satkano od snova

Želim se izraziti za govornicom šuteći
razumjet ćemo se telepatski
Želim se izraziti tako da nikada više neću
morati plakati- bit ću vječno sretan!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?