OPUSTI SE

S prestankom ljubavi skršeni smo skroz
pada crni mrak; mi smo u sebi sami
Moj mačak je ulovio ogromnog štakora
Predano pisar ispisuje listine svete knjige
Ova stvar je poprimila čudovišne razmjere
moje oči su izokrenute, gledaju unutra
Kažem ti: to je od straha

Samo da si stavim naočale na nos
pogledat ću ti ravno u oči
Gle, u zjenicama ti vidim križeve!
Glava ti je groblje varaždnisko
kosa ti je grmlje od lovora

Ja sam grobar svetomartinski
Velečasni Pavel, blagoslovite je
da je spustimo u grobak nježno
lagano, da je ne probudimo

Nema više moje ljubavi među živima
ostaje mi da održim živim njeno životno djelo
Bila je velika svećenica religije ljubavi

Bila je sve što imam vrijedno (spomena)
moja draga, najljepša; nježna ruža
Predajem rijeci suze njene iz očiju
mojih
Nađi me tamo, daleko iza horizonta

Tamo u Kini, na kraju svijeta
na kraju dana, u hrabroj uspavanki
Gutam sve u sebe, da zaštitim njeno
ništa neće ostati nezaštićeno
Pokrit ću sobom njena blaga
Vodit će me u tom njena ruka blaga

U sve ovo budi sigurna
opusti se, dušo
opusti se, ljubavi

Odlučili smo nestati u magli
iščezosmo tiho, tajno, bez zvuka
Prestali smo se nadati boljim životnim okolnostima
i nestali smo

Pjesma je prestala pisati svoje stihove
sanjarenje je prestalo proizvoditi priče
Ja sam prestao postojati- iskrah se iz života

Postala si bez boja, monokromatska
nestala si iz moje svijesti
kao rosa kad se sunce digne
Nedostaješ mi

Upoznali smo se davno, još prije vremena
Još se znamo sresti ponekad
u gradu, na selu, u planini, na moru...
Zavežem se za stolicu lancima i maštam
da se susrećemo svugdje u svemiru
Zvijezdo moja sa zvijezde daleke
vječna bakljo olimpijska

Ostani mi gorjeti jer se bojim mraka
mada si mrtva, nastavi mi plamtjeti
Svijeća na grobu ti svijetli
Ja ti se molim, Duše, Bože
Opusti se, dušo
opusti se, ljubavi

Mozak mi reciklira misli
iz stare energije uvijek nova dolazi
Dojmovi me pucaju ravno u glavu
Uskrsnuo sam, a kako sad živ živjeti bez tebe
Kako dalje sam- moja draga oživjeti ne može
Ne boj se, mila, smrti nije strašna
Opusti se, dušo
opusti se, ljubavi

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?