MESAR

Ja sam mrcvaritelj stihova
beznadni razarač poezije
stihoklepac vječno proklet
Kljucaju mi cenzori utrobu
Mrtvi se pjesnici zbog mene
okreću kao rotori u grobu

Soba mi zbog kosog poda visi
htjela si bit moja, ali nisi
nikad nit' ćeš biti
Ti odlaziš u pak'o bez mene

Eksperimentiram kao doktor Mengele
s imenicama, glagolima, zamjenicama
pjesmice mučim u klaonicama

Neću vam dati niti jedan
više stih, sve ću upropastit
Slomit ću vam križeve

na grobovima tragično umrlih stihova


U prolazima hrvatskih pjesnika
na čijim se zidovima koče
mramorne ploče sa sažecima
njihovih lijepih pjesama
napast ću teškim maljem i zdrobiti u  prah

Ja sam samo kreatura
teško sam zlo utjelovljeno
Jelo na brzinu zgotovljeno
Podmetnut ću vam u juhu svoje stihove
Kad shvatite da ste otrovani
nećete me više moći povratiti
ništa vas, ništa, neće vratiti
kad se mnome otrujete
dugo ćete i teško patiti
Zadnjim dahom glas mi čujete:
Ha, ha, ha, ha!

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

PUTOVATI

JEDNOSTAVNE RIJEČI

HAVE I EVER LET YOU DOWN?